top of page

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ - ΛΑΡΙΣΑ

Βόλος 10.04.2024


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Ως Δ.Σ. και Διοργανωτική Επιτροπή της Φ.Ι.Ο. θα θέλαμε να εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ και φυσικά την ικανοποίησή μας για την διεξαγωγή του διημέρου (6 & 7 Απριλίου) και την μεγάλη προσέλευση όλων των φίλων των ιστορικών οχημάτων στην Λάρισα.

Ονομάζοντας ως  την εκδήλωση «Πανθεσσαλική Συνάντηση Ιστορικών Οχημάτων», θελήσαμε να τονίσουμε την βεβαιότητά μας, για την δημιουργία ενός νέου θεσμού στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας και η αρχή αυτή ήταν μεγαλειώδης! Υποσχόμαστε λοιπόν ότι θα διοργανώνουμε αυτή την συνάντηση, κάθε χρόνο σε διαφορετική πόλη της Θεσσαλίας, σε μια προσπάθεια να γνωριστούν οι φίλοι των ιστορικών οχημάτων της περιοχής και να υπάρξει περαιτέρω σύσφιξη των σχέσεών μας, αλλά και η παράλληλη ανάδειξη της περιοχής μας.


Οι ευχαριστίες θα ήταν πολύ λίγες, για να εκφράσουν τον ρόλο του συνδιοργανωτή μας, του Προέδρου της Λέσχης Ιστορικών Οχημάτων Λάρισας κ. Στάθη Ευαγγέλου. Ως ο οικοδεσπότης αυτής της πρώτης μας εκδήλωσης, συνεισέφερε τα μέγιστα. Μαζί με την ομάδα των ανθρώπων του και την μεγάλη του διάθεση για την διοργάνωση αυτής της συνάντησης, δημιούργησε τις καταλληλότερες συνθήκες για μια περεταίρω  συμπόρευση. Ευχαριστούμε από καρδιάς και ανανεώνουμε φυσικά το ραντεβού μας.

Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει και στον Πρόεδρο της Λέσχης Ιστορικών Μοτοσυκλετών & Vespa Λάρισας κ. Στέφανο Κατσαβά, για την διοργάνωση του γεύματος και την πολύ καλή ορχήστρα στο Μεγαλόβρυσο, αλλά και την όλη κινητοποίηση των μελών της λέσχης του.


Ευχαριστούμε φυσικά και τα μέλη του Συλλόγου τριτέκνων Μαγνησίας, που για άλλη μια φορά «έβαλαν πλάτη» μεταφορικά και κυριολεκτικά. Έκπληξη αποτέλεσε και ο Λάμπρος Κίσσας σε ρόλο DJ και ηχολήπτη.


Ευχαριστούμε για την βοήθεια και την υπέροχη υποδοχή που μας επιφύλαξε, τον Δήμαρχο της Αγιάς Αντώνη Γκουντάρα, την διοίκηση της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλίας και προσωπικά τον Υποστράτηγο Θωμά Καρανάσιο και βέβαια τον στυλοβάτη της διοργάνωσης, Δήμαρχο Λαρισαίων, Αθανάσιο Μαμάκο που εκτός όλης της υποστήριξης, μας παραχώρησε την Κεντρική Πλατεία της Λάρισας και έκανε δυνατή την εμφάνιση εκεί της Φιλαρμονικής του Δήμου. Ελπίζουμε στην επόμενη διοργάνωση να συμμετάσχει (όπως εξέφρασε ο ίδιος την επιθυμία), με ένα δικό του ιστορικό όχημα.

Η Φιλαρμονική του Δήμου Λαρισαίων υπό τη διεύθυνση της μαέστρου κ. Μαρίας Παναγοπούλου, έντυσε μουσικά την μεγάλη μας συγκέντρωση στην Λάρισα, δημιουργώντας μια ξεχωριστή και ευχάριστη ατμόσφαιρα. Τους ευχαριστούμε.


Η ευχάριστη εκδρομή των οχημάτων του Σαββάτου (6 Απριλίου), μέχρι την Αγιά και το Μεγαλόβρυσο, με την βοήθεια του καιρού και την άριστη προετοιμασία των συνδιοργανωτών μας, την υποδοχή των αρχών της περιοχής καθώς και η παραχώρηση του χώρου συγκέντρωσης και εκκίνησης στο Fashion City Outlet, έφερε σε πρώτη επαφή ανθρώπους από όλη την Περιφέρεια και όχι μόνο. Όντως, όπως έγραφε και το δελτίο τύπου του F.C.O., ο χώρους του παρκινγκ μεταμορφώθηκε σε ένα κινητό μουσείο οχημάτων.

Ευχαριστούμε ακόμη όλα τα ΜΜΕ της Θεσσαλίας αλλά και κεντρικών Ειδησεογραφικών συγκροτημάτων, για την άμεση και ειλικρινή ανταπόκρισή τους. Δεν χρειάζεται να τους αναφέρουμε ξεχωριστά για ανταποκρίθηκαν όλοι! Εφημερίδες, Ραδιόφωνα, τηλεοπτικές εκπομπές και ειδησεογραφικά site, αντιλήφθηκαν άμεσα την ανάγκη προβολής και υποστήριξης της διοργάνωσης.

Μεγάλη έκπληξη όμως ήταν και η συμμετοχή Λεσχών, ομάδων και φίλων από αρκετά μακρινές περιοχές της χώρας που υποστήριξαν την εκδήλωσή μας και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την Λέσχη Ιστορικών Οχημάτων Άρτας και τον Πρόεδρό της κ. Χρήστο Κατσαούνο, την Αυτοκινητιστική Λέσχη Πτολεμαϊδας και τον πρόεδρό της κΙορδάνη Πολατίδη, την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας και τον κ. Ηλία Παπαλεξάνδρου, τους εκπροσώπους από τον Πανελλήνιο Αυτοκινητιστικό Σύλλογο Χαλκίδας (ΠΑ.Σ.Α.ΧΑ), της ομάδας των μοτοσικλετιστών Harley Davidson για την ιδιαίτερη νότα που προσέφεραν στην εκδήλωση, το Vespa Team από την Καρδίτσα, τους φίλους μας από την Βέροια, την Κατερίνη, τα Φάρσαλα και τα Τρίκαλα.


Για άλλη μια φορά, τα μέλη της ΦΙΟ ήταν εκεί, ως απλοί βοηθοί, στην γραμματεία, παντού, αλλά κυρίως με την παρουσία τους (μαζί με τα οχήματά τους). Τους ευχαριστούμε για την απαραίτητη συμβολή τους και ιδιαίτερα τον φωτογράφο μας, κ. Θανάση Ντόβα.


Παραθέτουμε παρακάτω την λίστα με τους συμμετέχοντες για να τους ευχαριστήσουμε τον καθένα ξεχωριστά (μόνο αυτούς που εγγραφήκαν στην γραμματεία δυστυχώς), οι υπόλοιποι απλά και ανώνυμα συνέβαλαν και αυτοί όμως, στην μεγάλη συγκέντρωση, ιδιαίτερα της Κυριακής με τα οχήματά τους ή ως απλοί επισκέπτες.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ

ΜΟΝΤΕΛΟ

ΟΔΗΓΟΣ

ΕΤΟΣ

Volvo

122S

Στάθης Βαρβάτος

1961

Ford

Capri

Απόστολος Γρουσόπουλος

1984

Volkswagen

Beetle

Γιώργος Θώμος

1966

Lancia

Beta Spider

Βαγγέλης Μάρκος

1977

Alfa Romeo

Julia Nova

Ζήσης Μπαλοδήμος

1977

Fiat

128 3p

Ηλίας Παπαλεξάνδρου

1977

Volkswagen

Beetle

Κων/νος Υφαντής

1975

Zundapp

 

Αθανάσιος Βαρθολομός

1952

Zundapp

KS 50

Χρήστος Βαρθολομός

1972

Zundapp

KS 50

Μάνθος Γρεμόπουλος

1972

Zundapp

ΡΒ234 NL

Στέφανος Κατσαβάς

1954

Piaggio

Vespa

Χρήστος Κωσταρέλος

1989

Honda

Dax

Απόστολος Παπαγεωργίου

1979

Honda

Monkey

Απόστολος Παπαγεωργίου

1978

BSA

Μ20

Τζαννέτος Παπαγεωργίου

1944

Honda

CBX 650E

Τζαννέτος Παπαγεωργίου

1984

Ardie

BD 176

Αριστείδης Τοπουζάς

1955

BSA

Μ20

Πέτρος Τσούκας

1942

Honda

Goldwing

Απόστολος Παπαγεωργίου

1999

BMW

K100

Δημήτρης Κογκέλης

1990

BMW

315

Χαράλαμπος Αστρακάς

1982

Toyota

Corolla

Χριστίνα Κυροδήμου

1973

BMW

525i

Βασίλειος Χριστοδούλου

1978

Mercedes Benz

E190

Ανέστης Σκουλάκου

1965

Citroen

Avant Traction

Αχιλλεύς Μωϋσίδης

1953

Piaggio

Vespa

Ιωάννης Χουλιάρας

1986

BMW

1602

Μιχάλης Καφετζόπουλος

1972

Citroen

2CV

Απόστολος Δουλγέρης

1977

Toyota

Corolla KE30

Γιώργος Μάχας

1978

Ford

Taunus

Στέργιος Τέτσας

1970

Toyota

Celica

Βαγγέλης Ρήγας

1984

Harley Davidson

Heritage

Λάζαρος Γουσιόπουλος

1994

Alfa Romeo

Alfa 75 TS

Θάνος Ντόβας

1987

Alfa Romeo

Alfa 75 1.6 ie

Μιχάλης Καρκαλέσης

1990

Datsun

B310 Sunny

Βασίλης Καρακατσάνης

1979

Volkswagen

T2 (Tattoo)

Ελευθέριος Πάτας

1971

Triumph

Herald

Νικόλαος Νάνος

1965

Volvo

Amazon 122S

Ζήσης Κρίκης

1966

Honda

 

Απόστολος Μιλίγκας

1970

Volkswagen

1300 Beetle

Δημήτρης Τσιαβές

1968

Harley Davidson

Sportster 883

Θωμάς Παναγούλης

2006

Morris

Mini

Στάθης Νικόλαος

1978

Toyota

Crown

Θεόδωρος Μπορδόχας

1981

Harley Davidson

Road King

Θάνος Μεταλιός

2000

Harley Davidson

FL 1200

Οδυσσέας Μπαρούχας

1973

Mercedes Benz

190E

Παναγιώτης Φραγκιαδάκης

1987

Morris

Mini

Θωμάς Λάππας

1969

Fiat

Punto GT

Δημήτρης Λιάμπης

1994

Fiat

Cinquecento

Γιώργος Μπαντρας

1993

Harley Davidson

Softail Custom

Timmi Pirofis

2009

Mercedes Benz

230CE

Θωμάς Παπαδημητρίου

1982

Fiat

X/9 Bertone

Θεόδωρος Σδρούλιας

1976

BMW

E21 - 318

Ιωάννης Παπαϊωάννου

1976

Pontiac

Trans Am

Ευάγγελος Κολοκοτρώνης

1978

Fiat

128

Αλέξανδρος Γκερλιώτης

1977

Volkswagen

Beetle Cabrio

Νίκος Μιχαϊλήδης

1969

Opel

Manta II

Λάμπρος Παπακωνσταντίνου

1978

Alfa Romeo

Spider

Κων/νος Γκάγκος

1984

Opel

Kadett

Παναγιώτης Σιδηρόπουλος

1977

BMW

R51/3

Γιάννης Ιωαννίδης

1954

Fiat

500

Γιάννης Χωματάς

1969

Zastava

750

Δημήτρης Παπαγεωργίου

1972

Opel

Kadett GT/E

Βασίλης Ηλίας

1978

BSA

M20

Πέτρος Τσούκας

1942

Alfa Romeo

Julia Nova

Ζήσης Μπαλοδήμος

1974

MG

MGB Roadster

Ανδρούλα Χρυσοβέργη

1969

BMW

K100

Νίκος Βαρτζιάς

1986

Opel

Commodore

Βασίλειος Ζούλας

1970

Citroen

2CV

Χρήστος Μιχόπουλος

1978

Toyota

Celica

Γιώργος Χαραλάμπους

1976

Fiat

X/9 Bertone

Κων/νος Πόζιος

1977

Ford

Escort MKI

Ζαφείρης Καραϊσκος

1969

Opel

Kadett Caravan

Αργύρης Τσιονάρας

1978

Triumph

Spitfire MKII

Γιώργος Λαζόπουλος

1967

Mercedes Benz

230/4 (W115)

Κων/νος Καρακατσάνης

1972

Ardie

BZ 350

Αριστείδης Τοπουζάς

1955

Piaggio

Vespa

Γιαννακόπουλος

1998

Piaggio

Vespa PX200

Δημήτριος Κοτρώτσος

2000

Mercedes Benz

E200 (W124)

Σεραφείμ Καρέλης

2000

Puch

250 IF

Σταύρος Αναρετος

1953

Harley Davidson

EVO

Κων/νος Ψαρρής

1999

Harley Davidson

Fatboy

Βασίλης Πράττος

2000

Horex

Regina

Απόστολος Μαγγίνας

1954

Land Rover

Defender

Αλέξανδρος Γιαννακός

1989

Land Rover

Defender

Σπύρος Μπέης

1989

Zundapp

 

Θανάσης Βαρελόπουλος

1952

Volkswagen

Scirroco

Δημήτρης Λαζαρίδης

1975

BMW

R51/3

Κλεάνθης Μάρκου

1954

Morris

Mini

Βασίλης Αργυράκης

1976

Audi

80

Χρήστος Δουμάς

1994

Nissan

Vanette

Τηλέμαχος Κατσάλης

1979

Mazda

RX 4

Γιώργος Ζάνος

1974

Mercedes Benz

450 SE (W116)

Στέφανος Διανέλλος

1976

Autobianchi

Abarth A112

Χρήστος Κουτσουμπέκλης

1984

Fiat

Cinquecento

Φώτου Νίκος

1994

Toyota

Celica GT4 Rally

Σκαφίδας νίκος

1989

Ford

Cortina

Βασίλης Αδάμ

1966

Sachs

Hercules

Γιάννης Αθανασίου

1967

Mercedes Benz

200 (W115)

Μίλτος Σολωμός

1968

Mercedes Benz

200/4

Αυτο/κή Λέσχη Πτολεμαϊδας

1967

Mercedes Benz

300 SL

Βαγγέλης Μπρεκουλάκης

1992

Fiat Abarth

750

Στάθης Λαζαρίδης

1965

Harley Davidson

Caravel

Σίμος Ευαγγελόπουλος

?

Garelli

Mosquito

Γιώργος Γρεμόπουλος

1958

Opel

Ascona

Βασίλης Πατούλης

1978

Harley Davidson

Custom

Γιώργος Δαλδάς

1936

Nissan

Sunny

Χρήστος Σεΐζης

1980

Heinkel

Trojan

 

1962

Fuldamobil

Attica 200

 

1965

Morris

Mini

 

1974

Morris

Mini

 

1972

Fiat

500

 

1968

Morris

Mini

 

1967

Toyota

Hiace Van

 

1980

Rover

2200 SC

 

1975

Volvo

Amazon 122

 

1966

Triumph

Bonneville T100 Replica

 

2010

Triumph

Spitfire MK1

 

1962

Cadillac

Eldorado Fleetwood

 

1972

Land Rover

MK3

 

1974

Alfa Romeo

Alfetta Berlina

 

1979

Volkswagen

Beetle

 

1973

Volkswagen

Beetle

 

1972

Volkswagen

Beetle

 

1967

Volkswagen

Beetle

 

1971

BMW

1602

 

1974

BMW

318 (E30)

 

1986

Audi

80

 

1986

Ford

Taunus Saloon

 

1976

Heinkel

Tourist 103

 

1958

DKW

RT 250

 

1952

Harley Davidson

Shovelhead & Sidecar

 

1978

Horex

250 Regina

 

1952

Horex

400 Regina & Sidecar

 

1949


Η διοργάνωση έγινε φυσικά με την εποπτεία της ΕΟΦΙΛΠΑ και της διεθνούς Ομοσπονδίας μας, της FIVA, που αποτελούν την μεγάλη μας οικογένεια και δίνουν πάντα την αμέριστη βοήθεια και συμβολή τους, καθώς και την Alianz που κατοχύρωσε την ασφάλιση της διοργάνωσης και το ΕΚΑΒ Λάρισας.


Να ενημερώσουμε ακόμη ότι τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν από τις συμμετοχές των οχημάτων στην έκθεση της Κυριακής, αποδόθηκαν στον «Σύλλογο Κεντρικής Ελλάδας γονέων & Φίλων Παίδων με Νεοπλασματικές Παθήσεις – ΙΑΣΩ» (με έδρα στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου 127, Λάρισα)


Ανανεώνουμε λοιπόν το ραντεβού μας στο Βόλο για τις 19 Μαΐου στην Παγκόσμια διοργάνωση  Distinguish Gentleman’s Ride (αποκλειστικά για ιστορικές μοτοσυκλέτες) και φυσικά στο κορυφαίο Ιστορικό Rally Πηλίου 2024 στις 1 & 2 Ιουνίου.



Ο Πρόεδρος της Φ.Ι.Ο.

 

Κωνσταντίνος Καρακατσάνης

και το ΔΣ



Θα ακολουθήσει φωτογραφικό υλικό και video από την εκδήλωση



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΑΝΘΕΣΣΑΛΙΚΗ _ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
.pdf
Λήψη PDF • 520KB




37 Προβολές
bottom of page